מה החשבונית הדיגיטלית אומרת עליך

אודות ניהול הלקוחות וניהול התהליכים הפנימיים של העסק

על מנת שתוכלו לבצע ניהול מבוקר, איכותי ויעיל בעסק, תוכלו להשתמש בתוכנת ERP או תוכנה לניהול עסק וניהול לקוחות כמו תוכנת פריוריטי. התוכנה מספקת מענה מקיף ומלא לכל הדרישות של העסק בפן העסקי. ניתן להשתמש בה על מנת להוציא חשבוניות, להפיק דוחות כספים, לנהל תקציבים שונים ולנהל קופה.

תוכנת פריוריטי – מהם היתרונות הבולטים?

אם תבחרו לרכוש את התוכנה, תוכלו להנות משלל יתרונות בהם:

-פונקציונאליות – המערכת כוללת מגוון רחב של מודולים וקיימת אופציה להוסיף מודולים נוספים על פי דרישה.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

-גמישות – ניתן להתאים את המערכת לפי הדרישות הספציפיות של הלקוח. כלומר, אפשר להתאים בהצלחה את המערכת לכל מיני שינויים שצפויים להיות בעסק או בארגון.

-שדרוג מהיר – מערכת פריוריטי עובדת על טכנולוגיה מתקדמת, כך שהשימוש וניהול הם פשוטים ביותר. ניתן לשדרג אותה במהירות ותוך כדי הבטחה שכל ההתאמות שנעשו, ישמרו ויעברו למהדורה האחרונה.

-ידידותית לכל משתמש – הממשק נוח וידידותי. כמו כן, ניתן להגדיר הרשאות לכל משתמש וכמו כן פונקציות רלוונטיות. הניווט במערכת מאפשר גישה מהירה לכל אזור במערכת מבלי הצורך לחזור שוב לתפריט הראשי ולהתחיל את כל התהליך מן ההתחלה.

-פתרונות ניידים – ניתן לאפשר גישה למערכת הפריוריטי לכל הצוות. כלומר, יש לכל אחד אפשרות להתחבר למערכת, לא חשוב היכן הוא נמצא. הוא יכול להיות באזור הייצור, אצל הלקוח או אפילו בבית. בכל מצב, יש גישה למערכת.

-מידע ניהולי – ניתן לקשר את המערכות עם תוכנות נוספות כמו מערכת אופיס וכמו כן אפשר להוציא מידע ניהולי שכולל תרשימים ודוחות ניתוח.

-עלות מול תועלת – בהשוואה למערכות המוצעות בשוק, נמצא שמערכת פריוריטי מספקת יחס עלות מול תועלת הטוב ביותר.

מודולים בפריוריטי

יש מגוון גדול של מודולים במערכת פריוריטי וניתן להשתמש בהם על מנת לבצע פעולות רבות הקשורות לניהול העסק ולא רק בתחום הפיננסי אלא גם בתחומים אחרים והם:

-מודול כספים – ניתן להשתמש בתוכנה כתוכנת הנהלת חשבונות לכל דבר.

-תשלומים לספקים – תשלומים בהמחאות, העברות בנקאיות וכו'.

-רכש קבוע – אפשר להשתמש במודול זה על מנת לבצע חישובי פחת, מיון נכסים, תוכניות השקעה, פיצול נכסים, גריעת נכסים וכו'.

-שיווק ומכירות – אפשר לבצע ניהול של מערך לקוחות, ניהול יומני משימות, דיוור ישיר, הצעות מחיר, הזמנות וכו'.

-רכש – ניהול של מערך ספקים, מחירוני ספק, דרישות רכש, הצעות מחיר וכו'.

-ניהול מלאי – ניהול מלא של מערך פריטים, תנועות מלאי, ספירת מלאי ועוד.

-ניהול משרד – המודול מציע גישה לספר טלפונים של אנשי קשר, יומני פגישות אישיים, הגדרת שעות עבודה, דווח שעות עובדים וכו'.

-משאבי אנוש – המודול מציע ניהול של מועמדים ועובדים, ניהול כרטיסי עובד, הסמכות, תפקידים, קורסים והשתלמויות וכו'.

-ניהול פרויקטים – באמצעות המודול הזה, ניתן לתכנן פרויקטים במספר רמות, לצפות בהקצאת משאבים שיש לכל פרויקט, לצפות בתקציבים וכו'.

-ועוד…

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x