עריכת לקוח ב-API

  • ניתן לפנות ל- API של Invoice Maven באמצעות בקשת JSON.
  • יש לפנות באמצעות POST .
  • החיבור צריך להתבצע באמצעות SSL (פורט 443).
  • לכל פניה יתווסף מפתח API שהוא בעצם מזהה חד ערכי לחשבון הלקוח במערכת.
  • לאחר הפניה ליצירת לקוח השרת יחזיר תשובה בפורמט JSON המציינת האם הפעולה הצליחה ואם לא את קוד ותיאור השגיאה.
  • את שמות השדות המועברים יש לכתוב ב- lowercase בלבד.
  • הקידוד של הפניה צריך להיות UTF-8.

בקשה להפקת לקוח – EditCustomer

יש לפנות לכתובת:

https://app.invoice-maven.co.il/api/customers/editCustomer

יש להעביר את הפרמטרים הבאים בפורמט JSON:

שדות כלליים:

שדה ברירת מחדל חובה תיאור
api_key כן מפתח ייחודי המשוייך לעסק במערכת ויש להעביר אותו עם כל בקשה.
test כן האם להקים לקוחות לבדיקה בלבד (יש להעביר 1 כדי לבצע בדיקות לפני הפקת מסמכים אמיתיים):

0-     יצירת לקוח אמיתי

1-     הקמת לקוחות לבדיקה. במצב זה יוקם לקח ללא שמירה במערכת.

contact_email כן אימייל של מפתח התוכנה ליצירת קשר במקרה של בעיה.
contact_phone כן טלפון של מפתח התוכנה ליצירת קשר במקרה של בעיה.
customer_id לא מספר מזהה יחודי לבקשה. במידה ויתקבלו 2 פניות עם אותו מזהה, בפניה השניה לא יוקם לקוח.
name כן שם הלקוח
address לא כתובת
city לא עיר
zip_code לא מיקוד
identification לא ת.ז או ח.פ שיופיעו על גבי המסמך
email לא כתובת אימייל
cell_phone לא נייד
fax לא פקס

יש צורך בעזרה?

נשמח לתת מענה לכל בעיה והתלבטות.
צוות התמיכה עושה הכל כדי לספק מענה מהיר.
אנחנו כאן.

טופס פניה לתמיכה
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zאזור פוטר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x