Array

טיפים להרחבת מעגל הלקוחות של העסק שלכם

הדבר החשוב ביותר לקיומו של עסק הוא הלקוחות שלו. בלעדיהם אף עסק לא יכול להתקיים לאורך זמן, ואין זה משנה באיזה תחום. זו הסיבה המרכזית בעטיה בעלי עסקים מחפשים כל הזמן דרכים להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק שלהם; אלא שעם התחרות העזה שיש היום כמעט בכל ענף אפשרי, המשימה עלולה להתברר כמסובכת מאוד.

ומאידך, לא רק תחרות עזה יש היום – אלא גם אינטרנט נגיש שנמצא בקצות אצבעותיו של כל לקוח פוטנציאלי. בזכות האינטרנט, על מנועי החיפוש והרשתות החברתיות שלו, גם העסק שלכם יכול ליהנות מזרם גדול יותר של לקוחות באמצעות שורה של דרכים חדשות, יצירתיות ויעילות להשגת המטרה באופן דיגיטלי. הנה כמה מהן:

אתר אינטרנט

זהו צעד כל כך בסיסי שקשה להאמין שיש בעלי עסקים שעדיין פוסחים עליו, אבל גם ברגעים אלה ממש יש עסקים שאין להם שום נוכחות מקוונת – וחבל. ללא אתר אינטרנט, לקוחות פוטנציאליים רבים פשוט לא יידעו שעסק כזה קיים. על אחת כמה וכמה אם למתחרים כן יש אתר אינטרנט, אזי הם אלה שמקבלים את כל הלקוחות פשוט משום שאותם קל יותר למצוא בגוגל.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

קידום אתרים בגוגל

וכאן מגיע הטיפ הבא: אם כבר יש לכם אתר, אתם חייבים לקדם אותו בגוגל. אם גולש יחפש ביטוי מסוים שקשור לעסק שלכם, אתם רוצים להופיע במקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש כדי שאותו גולש יגיע אל האתר שלכם, לא של המתחרים שלכם.

במסגרתו של קידום אתרים בגוגל נהוג להזכיר שני מונחים חשובים: קידום ממומן, שפירושו רכישת שטח פרסום ומיקום מודעה בחלק ייעודי של קידומים ממומנים בתוצאות החיפוש; לעומת קידום אורגני, שפירושו ביצוע שלל פעולות שונות באתר ומחוצה לו על מנת שהאלגוריתם של גוגל ידרג את האתר במיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש האורגניות.

רימרקטינג ("שיווק מחדש")

אם גולש נכנס לאתר העסק בעקבות לחיצה על באנר שראה בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל לא ביצע רכישה אלא יצא מן האתר, קמפיין רימרקטינג ימשיך להציג לו את המודעות שלכם באתרים שונים שבהם יבקר.

הרעיון הוא שהמשך הצגת המודעות העסקיות לגולשים שכבר הביעו בעבר עניין במוצר או בשירות אבל לא סיימו את תהליך הרכישה מסיבה כלשהי – יש לו סיכוי טוב יותר להמשיך את התהליך ולהשלים אותו. כלומר זהו אפיק שיווקי יעיל יותר מאשר פרסום "רגיל" משום שהוא מכוון ללקוחות שכבר התעניינו בעסק שלכם.

נוכחות ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות סחפו את הרשת, וכל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים שם: בפייסבוק, באינסטגרם, בסנאפצ'אט ודומיהן; לכן גם אתם צריכים להיות שם: פתחו פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות שמתאימות לקהל שלכם, העלו פוסטים, עודדו מעורבות של גולשים, ובמידת הצורך תוכלו גם לעשות בהן קידום ממומן בדומה לזה שנעשה בגוגל.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zאזור פוטר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x