Array

כיצד תוכלו לקחת את העסק שלכם צעד קדימה בהיבטי המיתוג והניהול?

עשרות אלפי בעלי עסקים עושים כמעט הכול כמו שצריך: הם מפרסמים את העסק כראוי, מעסיקים את העובדים הטובים ביותר, בונים אתר לתפארת ולא חוסכים באיכות מוצריהם. רק בדבר אחד הם 'נופלים': בנושא המיתוג. ומיתוג, כידוע, יכול להוביל עסקים לפסגות חלומיות, ומנגד, לדרדר אותם לתהומות עמוקים…

מיתוג מנצח – עסק מצליח

כדי לייצר מיתוג מנצח, צריך להיזכר במטרת העל שלו: לגרום להחדרת העסק שלכם והמוצרים / השירותים אותם אתם מציעים לכמה שיותר אנשים, שצרכנים פוטנציאלים שלכם (וכאלו שעשויים להפוך לכאלו בעתיד) יזהו את העסק שלכם ומוצריו, יקשרו אותו לדברים טובים ("שירות מצוין", "מחירים הוגנים", "מוצרים איכותיים"), ובסופו של דבר יהיו מעוניינים לרכוש מכם או להשתמש בשירותים אותם אתם מציעים.

לשם כך, חשוב להקפיד על כמה אלמנטים חשובים:

  • שם, לוגו וסלוגן – מחקרים הוכיחו כי אלו הם המרכיבים הזכירים ביותר (עבור רוב האנשים – לוגו). אל תצאו למסע המיתוגי בלי שלושתם, ואם אתם עדין בשלבי הכנה שלהם, חשבו על כל פרט (צבעים, גודל, סגנון כתב וכדומה), כי להכול יש משמעות.
  • יצירת "שפה מיתוגית" – חשוב לדעת מי קהל היעד שלכם ו"לדבר" אליו בשפה שלו, באמצעות מוקדי העניין שלו, באופן שמעורר את תשומת ליבו ומונע ממנו תחושות שליליות.
  • קדימה, להסתער – על מנת להחדיר את המותג שלכם במהירות ויעילות, חשוב להשתמש בו כמה שיותר. בפרסומים השונים, ברשתות החברתיות, במוצרים הממותגים וכו'. אל תתנו לדף חלק אחד נטול-לוגו להסתובב בין קירות המשרדים שלכם…

מוצרים ממותגים – מותג גדול במחיר קטן

לפעמים אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, או במקרה הזה בפרטים הזולים. לא כל מסע מיתוג חייב לעלות מאות אלפים. וגם החברות הגדולות והעשירות משתמשות דרך קבע במוצרים ממותגים על מנת להחדיר ולבסס את המותג שלכם באופן אידיאלי.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

המדובר במגוון רחב של מוצרים אשר ניתן להדפיס עליהם את סמלי המותג שלכם, להפיץ בקרב עובדים, לקוחות, צרכנים פוטנציאליים או סתם אנשים שעשויים להתעניין בכם, ומשם הדרך למותג מוכר ומזוהה – קצרה. באילו מוצרים מדובר? ובכן, מחברות כריכה קשה ממותגות, עטים, משחקי חשיבה, ציוד לטיולים, בקבוקי שתייה או אלכוהול והרשימה עוד ארוכה.

לקראת סיום, נדגיש את חשיבות ההיבט הניהולי בכל הקשור למותג שלכם. אל תנוחו את זרי הדפנה ואל תקפאו על השמרים – מותג טוב הוא כזה שמשתנה בהתאם לרוח התקופה והשינויים בתחום. נהלו את המותג שלכם בחכמה – להצלחה לאורך זמן!

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zאזור פוטר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x