כיצד ניתן לקדם ברשת עסקים קטנים?
הקמה של עסק חדש דורשת לא מעט משאבים, הן כלכליים והן ביצירת אסטרטגיה שיווקית שתביא את הקהל הנחשק של הלקוחות. על מנת למשוך את אותם האנשים, הפרסום ברשת הוא כמובן הכרחי ובעלי עסקים יודעים זאת. השימוש ברשתות החברתיות הוא אחת מהדרכים האפקטיביות לחשיפת העסק בפני לקוחות פוטנציאליים, לכן מומלץ כי בעלי העסק שזה עתה הוקם ילמדו כיצד לקדם בפייסבוק בצורה הנכונה, באופן שיישא פירות – משמע יוביל לביצוע רכישות.
אין ספק כי נדרש שילוב כוחות וביצוע של פעולות שונות, בכדי להביא עסקים להצלחה כלכלית, במיוחד בימינו כאשר לכל ענף במשק קיימים "שחקנים" רבים כל כך. התחרות הופכת קשה יותר ויותר, כך שכל בעל עסק יודע שהקמת אתר אינטרנט והצורך לקדם בפייסבוק את האתר, הוא חלק בלתי נפרד מהמשחק. יתרה מכך, ישנם בעלי עסקים שבוחרים מלכתחילה לא לפתוח בכלל חנות פיזית, אלא אינטרנטית בלבד.
חלק מהרצון לייצר קידום בפייסבוק עבור העסק החדש ולא רק לקדם בגוגל או לתלות שלטי חוצות, הוא ההכרה בכך שגולשים רבים המהווים את קהל היעד, אינם מבצעים חיפושים בגוגל אלא עשויים להגיע לאתר ולהיחשף אליו מלכתחילה, רק באמצעות הרשת החברתית. חשוב להשקיע באופן הפרסום הזה ולו בכדי למצות את מלוא פוטנציאל ההגעה אל הלקוחות האפשריים של העסק.
אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!
חודש ראשון חינם
איך לקדם בפייסבוק באופן אפקטיבי?
הרשת החברתית הוותיקה מתחדשת כל הזמן, כאשר קהלים חדשים של גולשים מתווספים אליה מדי יום. הרעיון העומד מאחורי השימוש בה עבור מה שנקרא "קידום אורגני", הוא יצירת קהילה סביב העסק, משמע קבוצה של מתעניינים שיקבלו עדכונים באשר למתרחש באתר העסקי ובחנות הפיזית, באם יש כזו. ניתן לצרף בקלות חברים לקהילה כזו וכן לפרסם בקבוצות שונות את העמוד העסקי בפייסבוק, לכן הגישה אל קהל רחב של גולשים מכל קשת האוכלוסייה – הינה פשוטה למדי.
ניתן גם לייצר קמפיינים ממומנים בעבור האתר העסקי, כלומר שמודעות אשר שולם בעדם כסף, יופיעו אצל לקוחות פוטנציאליים כאשר הם ייכנסו לעמוד הפייסבוק שלהם. בכדי שפרסום שכזה יהיה אפקטיבי ויביא כמה שיותר לקוחות משלמים, משמע כאלו שבאמת נקטו פעולה – יש לבצע מחקר מעמיק באשר לקהל היעד, המאפיינים שלו והדרך להגיע אליו באמצעות הרשת החברתית.
ניהול נבון של החשבונות בעסק – איך עושים זאת?
החדשנות בפרסום המתבטאת באמצעות יצירת נוכחות דיגיטלית ברשת, בין אם באמצעות הקידום בגוגל – ממומן או אורגני ובין אם באופני הקידום השונים בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, היא מגמה ההולכת ומתרחבת של הצטרפות לקידמה. דרך נוספת להצעיד את העסק שלכם קדימה, היא ניהול החשבונות בעסק באופן ממוחשב ודיגיטלי, תוך ייתור השימוש בניירות.
תוכלו להפיק חשבוניות אונליין, להקל הן עליכם והן על הלקוחות שלכם ולעשות מהפך של ממש בכל ההתנהלות העסקית, אשר באופן זה הופכת לפשוטה, נוחה ובעיקר יעילה – עבור כולם.