החל מאפשרויות התשלום ועד לצ'אט - כל מה שאתם חייבים לאתר העסק שלכם
אלו הדברים שיגרמו לאתר העסק שלכם להיות מכונת עבודה ללא הפסקה
בימים אלו בהם הקורונה עדיין שולטת בעולם ולקוחות רבים נמנעים מלהגיע פיזית לחנויות, אתרי עסקים שמבצעים מכירות אונליין הפכו להיות שם דבר.
אתר עסק הוא למעשה אתר שמתפקד כמו חנות פיזית לכל דבר – כולל תהליכי מכירה, תשלום, קבלת הטבות ומבצעים, שירות לקוחות, ולמעשה כמעט כל דבר שהלקוחות יכולים לקבל בחנות פיזית. יחד עם זאת, התחרות בתחום מאוד גדולה, כך שלפני שאתם פותחים עסק מקוון, יש כמה דברים שחשוב שתעשו כדי לבלוט על פני המתחרים:
אפשרויות תשלום נוחות לאתר העסק
במידה ואתם מתכננים להקים אתר עסק שמוכר מוצרים כגון חנות אינטרנטית – תמיד נסו לחשוב כמה צעדים קדימה ולתת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אפשרויות תשלום כמה שיותר נוחות.
רוב האנשים מעדיפים לשלם בכרטיסי אשראי עבור קניות אונליין ולקבל חשבונית אונליין, כך שתוכלו להציע להם מספר אפשרויות שיתאימו להעדפות אלו, כגון: אפשרות לתשלום ב-bit, חיבור לתשלום דרך חשבון ה PayPal, תשלום באמצעות כרטיס אשראי אונליין, או אפילו שילוב של כמה מבין האפשרויות האלו, כך שהם יוכלו לבחור את האופציה המתאימה להם ביותר.
אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!
חודש ראשון חינם
פיצ'רים של דירוגים וביקורות לאתר העסק
בעלי עסקים מקוונים רבים חוששים מהטמעת פיצ'ר של דירוגי מוצרים/ביקורות עבור המוצרים באתר העסק שלהם, ושלא בצדק – ברגע שאתם מעניקים ללקוחות שלכם את האופציה לבקר ולדרג את המוצרים שלכם, אתם למעשה נותנים להם סוג של דרך לתקשר אתכם, וגם משדרים להם שהעסק שלכם אמין.
העניקו לגולשים שלכם את האופציה להשאיר חוות דעת אפילו בכל אחד מעמודי המוצרים שבאתר שלכם, ועשו את אותו הדבר גם בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.
תוספים אלקטרוניים מתקדמים
תמיד נסו לקחת את אתר העסק שלכם כמה צעדים קדימה – אל תחששו מהתקנת תוספים מתקדמים שיפתחו עולם שלם של אפשרויות לגולשים שלכם, וזכרו שככל שתעניקו להם יותר אפשרויות, כך גם הם יעדיפו אתכם על פני המתחרים.
תוכלו לעשות זאת למשל בשימוש בתוסף ה- Woocomerce שנחשב למוביל בתחום החנויות המקוונות (למשתמשי הוורדפרס), או ללכת על האופציות היותר מוכרות (אך מעט יותר יקרות) -פלטפורמות ה- Shopify או ה-BigCommerce שמציעות הכל מהכל עבור עסקי מכירות מקוונים.
תיבת צ'אט
ואופציה נוספת ולא פחות חשובה, האופציה לדבר עם הלקוחות שלכם ולתת להם הרגשה של שירות אישי, או במילים אחרות – תיבת הצ'אט.
תוכלו להשתמש בתיבת הצ'אט כדי לענות ללקוחות על שאלות גנריות באופן אוטומטי, או ללכת על הדרך היותר מומלצת של נציג שישוחח איתם אונליין בזמן אמת – אין ספק שזה יצריך מעט השקעה, אבל ההשקעה הזו בסופו של דבר תהיה מאוד משתלמת לכל הצדדים.