3 סיבות לעבוד עם חשבונית אלקטרונית גם אם אין לכם הרבה לקוחות
עד לא מזמן בעלי העסקים היו צריכים לתעד ידנית כל עסקה שהם היו מבצעים. מעבר לכך שמדובר על מלאכה לא קצרה וכזו שהיא גם קצת מציקה, הרי שמדובר בעיקר על מלאכה שאינה מתאימה או צריכה להתבצע בימים בהם ישנו מגוון רחב של פתרונות דיגיטלים. הודות לחשבונית אלקטרונית, אתם יכולים לתעד את העסקאות שלכם בהקלדה מהירה ופשוטה, אתם יכולים להיות ידידותיים יותר לכדור הארץ וגם ליהנות משמירת כל המסמכים שלכם מבלי החשש שהם ילכו לאיבוד.
חשבוניות אלקטרוניות מתאימות למגוון רחב של תחומים: כותבי תוכן, בוני אתרים, משווקים המציעים שירותים של פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל, מקדמי אתרים ולמעשה עוד מגוון רחב של מקצועות, גם כאלו שהם לא "דיגיטליים" מובהקים.
אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!
חודש ראשון חינם
1.התרומה הראשונה: לכדור הארץ
עוד הרבה לפני שיוסבר לכם איך החשבונית האלקטרונית מסייעת לכם, דעו כי היא וגם אתם תורמים לכדור הארץ. כידוע, ישנם נסיונות רבים כיום להחדיר למודעות האנשים את החשיבות שבשמירה על הבית של כולם – הכדור. בזבוז רב של דפים הוא אחד הגורמים הבעייתים ביותר, תוך שישנו ניסון עיקש של גורמים רבים למנוע את השימוש הרב כל כך. אחת הפעולות האחרונות שנעשו לטובת קידום המודעות לכדור הארץ הוא גביית תשלום עבור שקיות הניילון בסופר-מרקטים.
עד לרגע שבו יחלו לגבות גם תשלום עבור שימוש מיותר בדפים, למה שלא תתרגלו לחשבונית האלקטרונית? הודות לה, אתם גם יכולים לעבוד בקלות רבה יותר, ואתם גם תורמים בפעולה פשוטה לכדור הארץ. כשם שאתם מטפחים את הבית הפרטי שלכם, טפחו גם את הבית של כל תושבי הכדור.
2.זמן איז מאני: חיסכון אדיר בזמן!
כבעלי עסק, מי עוד כמוכם יודע שזמן שווה כסף? אם יצא לכם לכתוב בעבר חשבוניות בצורה ידנית, אתם לבטח יודעים כמה זמן נדרש מכם בכדי לבצע את העבודה. השימוש הרב באמצעים דיגיטלים כיום – החל ממכשירים חכמים ועד הקלדה ממושכת של מסמכים באמצעות מקלדת המחשב, הפכו את מטלת הכתיבה הידנית למתישה ולכזו שמתבצעת באיטיות רבה. כל עוד ידרש מכם לכתוב חשבונית אחת, הרי שלא תחושו בהבדלים. מה קורה בעת שעליכם לכתוב מספר רב של חשבוניות? מדובר על מילוי רב של פרטים שגוזל מכם זמן רב.
הודות לחשבונית האלקטרונית, אתם מזינים פעם אחת בלבד את פרטי הלקוחות הקבועים שלכם, כך שהם נשמרים ואינכם צריכים למלא אותם מחדש עם כל עסקה שמתבצעת. מעבר לכך, ישנם פרטים שמוזנים אוטמטית כמו תאריך, כך שאינכם צריכים להקליד ובטח שלא לכתוב את התאריכים בכל פעם מחדש. הקלדה פשוטה של פירוט העסקה וערך העסקה מתבצעת בשניות – ואתם נהנים מאיכות חיים!
3.התנהלות קלה יותר אל מול הנהלת החשבונות
וחשובה לא פחות היא ההתנהלות אל מול הנהלת החשבונות שלכם. כידוע, אתם נדרשים לאסוף את ההכנסות שלכם ולהציג אותן בפני הגוף שמנהל אתכם. אם בעבר עבדתם עם חשבוניות ידניות, לבטח קרה לכם לפחות פעם מקרה בו איבדתם חשבוניות – מה שלא השאיר לכם ברירה אלא לנסות לאתר אותן. בעת שאתם עובדים בצורה אלקטרונית, ישנו תיעוד מלא לכל ההכנסות שלכם, כך שכל מה שנדרש מכם הוא להפיק את המסמך הנדרש על פי תאריכים מוגדרים מראש ולשלוח אותו אל הנהלת החשבונות. כל החומר שלכם מתועד ומוכן גם לחישובי סוף השנה וגם לביקורות שונות.