איך תוכלו להפיק חשבונית באנגלית

תמיכה בהפקת חשבונית אונליין

האפשרות לבצע הפקת חשבוניות אונליין יכולה לחסוך לעסק שלכם זמן וכסף. חשבונית מסוג זה חוסכת לכם את הצורך להזמין פנקסי קבלות, אתם לא צריכים לערוך רישום של כל עסקה ולא צריכים להדפיס תעודות משלוח או חשבוניות. את כל זה וגם הרבה יותר יודעת מערכת החשבוניות לבצע עבורכם. אם זה נראה לכם קצת מעורפל או לא ברור כרגע, חשוב שתדעו שהכל נעשה בצורה ידידותית למשתמש ולרשותכם עומדות מגוון אפשרויות לקבלת תמיכה. בתוך זמן קצר יהיה לכם כל הידע שאתם צריכים, לא צריך שום ידע קודם, לא צריך הכשרה טכנית או ידע בהנהלת חשבונות.

תמיכה בכל הערוצים שנוחים לכם

ברגע שברור לכם עד כמה הוצאת חשבוניות באינטרנט יכולה להועיל לכם ולעסק שלכם, עד כמה שזה חסכוני, פשוט ומשתלם, כל מה שצריך זה להבין שמגיעה לכם תמיכה בכל הערוצים המקובלים וגם יותר מזה. לדוגמא:

  • תוכלו להיכנס לאזור התמיכה באתר החשבוניות.
  • תוכלו לקבל תמיכה על ידי שליחת שאלה או בקשה להבהרה במייל.
  • תוכלו להתקשר למספר הטלפון ולשוחח עם נציג או נציגה.
  • תוכלו לשלוח פניה דרך האתר, כך שנציג יעבור על השאלה שלכם ויחזור עם תשובה מתאימה, לשביעות רצונכם.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

תמיכה ישירה במגוון נושאים

אתם מחפשים חשבונית אונליין תמיכה ורוצים לקבל הבהרה בשפה ידידותית וברורה. זו מובן, זה פשוט וזה ממש כאן, באתר. תוכלו לקבל תמיכה באמצעות נושאים עיקרים שמוזכרים באתר החשבוניות, על כל נושא שיכול לעניין אתכם או שיהיה שימושי בשבילכם. נניח שאתם רוצים להגדיר את החתימה שלכם, כך שתופיע בכל מסמך שאתם מוציאים, למשל חשבונית, קבלה וכדומה. באתר החשבוניות אונליין תמצאו אזור שלם לתמיכה, עם כל הנושאים שאתם יכולים להזדקק להם. במקרה זה, פשוט נכנסים לאזור התמיכה, בוחרים בהגדרות העסק ועיצוב מסמכים ותחת הכותרת "הגדרת חתימה אישית בתחתית המסמך" תמצאו את כל ההסבר לתהליך (הפשוט!) של הכנסת דוגמת החתימה שלכם.

דוגמא נוספת – נניח שהפקתם מסמכים והכל הלך בסדר גמור במשך שבועות או חודשים. פעם אחת, לאחר הפקת מסמך של קבלה או חשבונית מס, נוכחתם שקרתה טעות. זה טבעי, זה קורה לכולם, אבל אפשר להירגע מפני שמותר ואפשר ואפילו פשוט לבטל מסמך שאין בו צורך או שצריך לתקן. לשם כך, אתם נכנסים לאזור התמיכה באתר, שם נכנסים ל"ביטול מסמכים" ולאחר מכן להסבר לפי המסמך הדרוש (ביטול חשבונית או ביטול קבלה, לפי הצורך). ברגע שהכנתם לדוגמא חשבונית מס שגויה שכבר נרשמה במערכת, הדרך הטכנית והחוקית לבטל אותה היא להפיק חשבונית זיכוי. זה פחות מסובך מכפי שזה נשמע. בדף התמיכה מסבירים כיצד לאתר את המסמך אם יש צורך בכך והתוכנה מציגה כפתור שנקרא ביטול מסמך. הוא פותח אוטומטית חשבונית זיכוי, עם הסכומים (במינוס) וכל יתר הפרטים, כגון פרטי לקוח ועסקה.

כל התמיכה, בכל הערוצים

באתר החשבוניות עצמו, לנוחותכם, תמצאו הסברים על מגוון פעולות, לרבות תיאור השלבים בשיטת צעד אחר צעד, תמצאו צילומי מסך והבהרות שעושות את החיים הכי פשוטים שאפשר. ובכל זאת, אם תרצו, תוכלו לקבל תמיכה גם דרך המייל או על ידי פתיחת פניה. נניח שאתם רוצים לעצב לעצמכם חשבונית מרהיבה וזו הפעם הראשונה שלכם. אז כדאי שתדעו שזו פעולה חד פעמית מפני שהעיצוב שתרצו ישמר לכם גם למסמכים הבאים. במידה וחשוב לכם לשאול משהו נוסף, תוכלו לשלוח שאלה בנושא דרך המייל, להתקשר בטלפון או לעביר פניה מקוונת לנציג. כל התמיכה בשבילכם, בכל הערוצים.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x