Array

העסק רווחי? טיפים להגדלת היקף הפעילות עוד יותר!

התחלות הן לא תמיד קלות, ובטח שלא כשמדובר על העסק שלכם. בעוד ישנם עסקים שמתחילים להרוויח כבר בשנת הפעילות הראשונה שלהם, ישנם עסקים שמתחילים לקצור את הפירות לאחר כמה שנים. אם הגעתם לרגע בו אתם מתחילים להיות רווחיים, הרי שנגעתם במטרת העל שלכם. האם צריך להפסיק כאן? לא בטוח כלל. לפניכם, כמה טיפים שיאפשרו גם לכם להגדיל את היקף הפעילות שלכם, ובהתאם גם להרוויח יותר.

כדאי גם לקרוא בהקשר הזה: איך לנהל את העסק שלך נכון ויעיל.

 

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

1. פרסמו את העסק גם בערוצים דיגיטליים

ישנם עסקים שמעגל הלקוחות שלהם בנוי מבשורות העוברות מפה לאוזן – מלקוח אחד אל לקוח אחר. מדובר בעיקר על עסקים קטנים, אך חשוב בכל מקרה לפעול גם בנתיבים אחרים של פרסום, בדגש על הפרסום הדיגיטלי. כיום קל וזול מאד לפרסם את השירותים והמוצרים שלכם אל מול קהלים ממוקדים. האפשרויות העומדות לרשותכם רבות, וכוללות בין היתר קידום אתרים, פרסום באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב. ככל שיותר אנשים יחשפו אליכם, כך את עתידים גם ליהנות מקהל נוסף של לקוחות חדשים.

 

2. הכירו היטב את המתחרים שלכם

בעת שאתם מכירים את המתחרים שלכם, אתם יכולים גם ללמוד מההצלחות שלהם וגם מהמקומות בהם הם נופלים. לכל עסק יש מתחרים, והיכרות עם המתחרים החזקים מאפשרת לכם לנקוט בסט של פעולות שיוכל לקדם אתכם. אז איזה מידע מהלקוחות יכול לסייע לכם? החל מהמחירים שהם מציעים, אופי השירות שהם מציעים ללקוחות (מענה וירטואלי ללא מענה אנושי לדוגמא), זמינות של אנשי שירות ומתקינים במקרים בהם אכן נדרשת התקנה לדוגמא ושעות פעילות. כל עוד אתם תשפרו כל אחד מהפרמטרים האלו או אחרים, אתם יכולים להרוויח לקוחות חדשים שינדדו אליכם.

 

3. הציעו מחירים שוברי שוק

אחד הדברים החשובים ביותר ללקוח הוא המחיר שהוא משלם בסופו של דבר. כל לקוח ישמח לשלם פחות על שירות שהוא רגיל לשלם בעבורו יותר, וכאן אתם יכולים להרוויח ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם. בעת שתכירו את המחירים של המתחרים שלכם, תוכלו אתם להוריד מחירים, וכך לגרום ללקוחות הנהנים משירות של חברה מתחרה לנדוד אליכם. אפשרות נוספת בהתאם לאופי העסק שלכם היא להציע מבצעי היכרות, חודש התנסות בחינם, שירות ללא התחייבות וכדומה.

 

4. ארחו כנסים או תערוכות

הדרך שלכם לגרום לאחרים להכיר אתכם היא לא רק באמצעות שיווק דיגיטלי. אחת הדרכים הטובות ביותר לחשוף עצמכם כלפי חוץ היא עם אירוח של כנס או תערוכה שאתם מארגנים. מצד אחד, מדובר על הוצאה כספית לא קטנה, אך מצד שני אתם מלכדים תחת קורת גג אחת בעלי תפקידים וחברות החולקים אתכם את אותם עולמות תוכן. כך יכולים להיווצר גם שיתופי פעולה עסקיים, וגם לגרום לנציגי חברות לרכוש מוצרים או שירותים שלכם.

 

5. התארחו בכנסים ובתערוכות

סביר להניח כי אתם מוזמנים לא אחת לועידות, כנסים, תערוכות והרצאות שונות. הנטייה הטבעית? להעביר את ההזמנה שקיבלתם במייל אל דואר האשפה. מעבר לכך שאתם יכולים לצאת נשכרים ממידע ועדכונים חשובים בתחום בו אתם עוסקים, הרי שיש לכם אפשרות להכיר אנשי מפתח שכל אחד מהם פוטנציאל להפוך ללקוח שלכם. קחו גם אתם חלק בכנסים עסקיים שכאלו ותוכלו גם אתם להגדיל את היקף הפעילות שלכם.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x