flat-g73de8a429_1280

עיצוב של חשבוניות

חשבונית עשויה במבט ראשון להיחשב למשהו אפור ומשעמם. הרי בסך הכל זה מסמך שמתאר עסקה שהושלמה בין ספק לבין לקוח. למעשה זה לא מדויק. צריך להבין שהאופן שבו החשבונית מעוצבת – מעביר מסר מסוים אודות העסק שלך. חשבוניות מעוצבות בצורה טובה עוזרות למיתוג העסק. ממש כמו כרטיס ביקור יפה או חלון ראווה מעוצב או לבוש יפה לפגישת עסקים, גם את החשבוניות של העסק ראוי וכדאי "להלביש" בעיצוב יפה.

מהן הדרכים להשיג חשבוניות מעוצבות

ככלל, יש שתי דרכים עיקריות שבעזרתן ניתן להשלים עיצוב של חשבוניות בצורה טובה יותר מהעיצוב הנוכחי. דרך אחת היא להיעזר באנשי מקצוע ודרך שניה היא לבצע עיצוב בצורה עצמאית. אם לא רוצים להשקיע בכך זמן או מאמץ, אפשר לגשת אל חברה לעיצוב גרפי (או לפנות אונליין). חברה מסוג זה יכולה לפתח עיצוב כחלק ממיתוג עסקי נרחב, או להנפיק עיצוב לחשבונית בלבד. האפשרות השנייה היא להיעזר בכלים חינמיים של עיצוב חשבוניות. זאת אומרת שלא צריך להתאמץ ולנסות לעצב מאפס חשבונית או קבלה. תבניות מוכנות הופכות את הפעולה לפשוטה מתמיד.  

עיצוב מקצועי, ללא תשלום

הדרך מאוד נוחה להשיג חשבונית מעוצבת באופן מקצועי (ומבלי להשקיע תקציב נוסף), היא להיעזר בשירות של הוצאת חשבונית אונליין. כחלק מהשירות, מקבלים מגוון רחב של תבניות מוכנות, שניתן לשנות ללא שום ידע קודם בעיצוב. לתוך התבניות המוכנות אפשר להכניס את הלוגו של העסק ואת החתימה של מורשה החתימה. לתוך התבניות ניתן להוסיף צבעים שונים, להגדיר תצורה של טבלאות וכל מיני תוספות ושיפורים. לצד כל האמור לעיל, נרצה להמשיך עם כמה כללים וטיפים, לעיצוב חשבוניות בצורה טובה יותר, מושכת לעין, ייצוגית ואפקטיבית.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כמה כללים לעיצוב חשבונית טובה יותר

  1. השתמש במיתוג הקיים – אם יש לך עיצוב של מותג, נסה לשקף את המיתוג הקיים במראה החשבונית. זאת אומרת, להשתמש בצבעים דומים או זהים, להכניס את הלוגו הקיים, להשתמש בגופן שהלקוחות כבר מכירים.
  2. נוחות ובהירות ויזואליים – לא כדאי ולא צריך להעמיס על החשבונית יותר מדי אפקטים או אלמנטים קישוטיים. צריך שיהיה איזון בין העיצוב לבין הבהירות ונוחות הקריאה. חתור לכך כי כל הפרטים החשובים ייראו לעין אפילו במבט חטוף למדי. הדגש צריך להיות על האלמנטים המרכזיים כגון מספר מסמך, שם לקוח, פירוט מוצר או שירות, לוגו העסק, עלות ישירה ועלויות נלוות או הנחות (אם יש).
  3. הצעה שיווקית נעימה – חשבונית מסמלת עסקה שהושלמה בהצלחה. יחד עם זאת, אין סיבה שלא להפוך את המסמך הזה לקריאה לפעולה עבור העסקה הבאה. כדאי להוסיף הצעה שיווקית מעניינת ומפעם לפעם לשנות אותה ולעדכן אותה.
  4. הראה ללקוח שהוא לא מובן מאליו – בעיצוב החשבונית הוסף תודה ללקוח. הראה שאתה מעריך את העובדה שבחר בך. 

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zאזור פוטר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x