אינדקס חשבונות כיצד ניתן להגדיר אינדקס חשבונות במערכת? שימו לב, הגדרת אינדקס חשבונות מתבצעות בהתאם לכל חברה בנפרד. בלשונית מצד ימין נגלול מטה ונבחר את "הגדרות". לאחר שלחצנו על "הגדרות", יוצג בפנינו קטגוריות, נבחר את "אינדקס חשבונות". לאחר שבחרנו את "אינדקס חשבונות", נגיע אל מסך "אינדקס חשבונות".במסך זה ניתן להוסיף חשבונות ולערוך אינדקסים של חשבונות קיימים. בכדי להוסיף אינדקס חשבונות, נלחץ על כפתור "הוסף". לאחר שלחצנו על "הוסף", תפתח לנו חלונית של "יצירת חשבון". נמלא את כל הפרטים הנדרשים, ולאחר מכן נלחץ על "שמור". לאחר ששמרנו את החשבון החדש, ניראה בטבלה את האינדקס חשבונות החדש שנוסף. במידה ונרצה לערוך את האינדקס הקיים, נלחץ על העט הסגול בצדו השמאלי של האינדקס. לאחר שלחצנו על העט הסגול, יהיה ניתן לערוך את הפרטים הקיימים ולשנות במידת הצורך. במידה ובוצעו שינויים נלחץ על "שמור". שימו לב: ניתן ליצור קשר גם באמצעות WhatsApp.