הוספת לקוח חדש למערכת כמייצג

כאן נסביר כיצד להוסיף לקוח חדש במערכת כמייצג.

נכנסים למסך לקוחות:

ולוחצים על הוסף או הזמן לקוח וייפתח חלון:


ממלאים את השדות חובה באדום, ובמידה ורוצים לשלוח מדריכים ללקוח חובה להוסיף מייל. אם לא מעוניינים אפשר להוריד את הסימון:

ולוחצים על שמור או על שלח הזמנה באימייל או שלח הזמנה בווצאפ.
כמובן בהתאם לרצון המייצג.


יש צורך בעזרה?

נשמח לתת מענה לכל בעיה והתלבטות.
צוות התמיכה עושה הכל כדי לספק מענה מהיר.
אנחנו כאן.

טופס פניה לתמיכה
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x