הדרכה והסבר ראשוני על המערכת Inoivce Maven

ברוכים הבאים למדריך המקיף להפקת חשבונית במערכת. מדריך זה מיועד לכל משתמש – מתחיל או מתקדם – שמעוניין להבין כיצד ניתן להפיק חשבונית בצורה פשוטה, נכונה ויעילה.

לכל מסמך במערכת יש את כפתור העזרה שמוביל למדריכים על אותו מסך. הוא מופיע בצד שמאל בחלק העליון של המסך.
במידה ויש לכם שאלות אתם יכולים לחפש מדריך על שאלה שיש לכם ע"י לחיצה על תיבת הטקסט באתר. קישור לדף תמיכה של Invoice Maven – לחץ כאן במידה ויש לכם שאלות, אנחנו זמינים בוואטצאפ, מייל, וגם בטלפון. במסך צור קשר תוכלו לקבל את כל הפרטים ליצירת קשר

🟢 שלב 1: כניסה למערכת

  1. פתח את הדפדפן והיכנס לכתובת האתר של המערכת. https://app.invoice-maven.co.il/login.jsf

  2. הזן את שם המשתמש והסיסמה שלך.

  3. לאחר הכניסה, תועבר לדשבורד הראשי – שם תוכל לראות תקציר של הפעילות האחרונה, מסמכים אחרונים, הכנסות חודשיות ועוד.

👤 שלב 2: יצירת לקוח חדש

לפני שנפיק חשבונית, נוודא שהלקוח קיים במערכת:

  1. בתפריט הראשי, לחץ על "לקוחות".

  2. לחץ על כפתור "הוסף".

  3. מלא את הפרטים הבאים:

    • שם הלקוח/העסק

    • מספר עוסק מורשה / ח.פ.

    • כתובת מלאה

    • אימייל וטלפון ליצירת קשר

  4. לחץ על "שמור".

💡 טיפ: ניתן לשמור גם לקוחות מזדמנים לשימוש חוזר בעתיד.

🧾 שלב 3: הפקת חשבונית חדשה

כעת, נעבור לתהליך ההפקה עצמו:

  1. בתפריט העליון יש כפתור בשם "חדש", בחר ב־"חשבונית מס קבלה" (או "חשבונית מס", לפי סוג המסמך).

  2. בחר את שם הלקוח מתוך הרשימה.

  3. הגדר את תאריך ההפקה (ברירת מחדל: היום).

  4. הוסף פריטים לתוך החשבונית:

    • תיאור השירות או המוצר

    • כמות

    • מחיר ליחידה

    • בחירה אם המחיר כולל/לא כולל מע"מ

  5. המערכת תחשב אוטומטית את סך הסכום לתשלום.

🏦 שלב 4: בחירת תנאי תשלום

בתחתית החשבונית, יש לבחור את תנאי התשלום:

  • מזומן / העברה בנקאית / אשראי / החמאה / פיי-פאל / אפליקציה / אחר

  • יש כמובן אפשרות סליקה, תלוי בחבילה שקנית.

  • ניתן להוסיף שורת הערה או הפניה להזמנה אם נדרש.

📤 שלב 5: תצוגה מקדימה ושליחה

  1. לחץ על "תצוגה מקדימה" כדי לוודא שהמסמך נראה תקין.

  2. לאחר האישור, לחץ על "שלח במייל" או "הורד PDF":

    • המייל יישלח ללקוח אוטומטית עם קישור למסמך.

    • ניתן להעתיק קישור ולשלוח ידנית בוואטסאפ או SMS.

  3. המסמך יישמר אוטומטית במערכת תחת לשונית "מסמכים".

📚 שלב 6: צפייה וניהול מסמכים

  • עבור לקטגוריה "מסמכים" כדי לראות את כל החשבוניות והקבלות שהופקו.

  • ניתן לסנן לפי:

    • תאריך

    • לקוח

    • סוג מסמך

    • סטטוס תשלום

  • מכל מסמך ניתן לבצע פעולות (ע"י לחיצה על מספר המסמך) כמו: שכפול, שליחה מחדש, זיכוי, הדפסה או ביטול.

⚙️ שלב 7: הגדרות עסקיות (חד פעמי)

מומלץ להגדיר את פרטי העסק בתחילת הדרך:

  1. הוסף לוגו עסקי שיופיע על כל חשבונית.

  2. הזן כתובת, טלפון, אימייל, מספר חשבון בנק.

  3. בחר פורמט חשבונית, שפה (עברית/אנגלית), חתימה אוטומטית אם נדרש.

✅ סיום

זה הכול! כעת אתה מוכן להפיק חשבוניות חוקיות בצורה מקצועית ומהירה.
הממשק אינטואיטיבי – וכל תהליך ההפקה לוקח פחות מדקה עם לקוח קיים.

ℹ️ טיפים נוספים

  • צור תבניות לפריטים קבועים (שירותים חוזרים)

  • חפש מסמכים לפי לקוח בשורת חיפוש חכמה

  • חבר את המערכת לסליקה כדי לאפשר ללקוח לשלם אונליין

  • על כל הפיצ'רים שיש תוכלו להסתכל במסך Invoice – לחצו כאן

יש צורך בעזרה?

נשמח לתת מענה לכל בעיה והתלבטות.
צוות התמיכה עושה הכל כדי לספק מענה מהיר.
אנחנו כאן.

טופס פניה לתמיכה
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x