סליקת אשראי באינטרנט

סליקת אשראי באינטרנט

פלטפורמות מכירה דיגיטליות הולכות ותופסות את המקום של המכירה הפרונטלית, כלומר עסקאות בחנויות רגילות, בקניונים וכדומה. מה שהיה ברור עוד לפני פרוץ הקורונה, הפך ברור שבעתיים לאחר מכן. בעידן הנוכחי, כאשר לא כל כך מסובך לפתוח חנות אונליין או למכור בדרך איביי, שופיפיי ופלטפורמות דומות אחרות, כל מה שנדרש זה להיות מסוגלים לגבות כסף ללא קושי. הדרך המתבקשת לשם כך היא להשתמש במערכת של סליקת אשראי באינטרנט. חושבים שזה מסובך? פעם זה אכן היה כך, אבל כיום זה הרבה יותר פשוט מכפי שחשבתם והיתרונות עצומים. תהליך גבייה נוח ועליה בהכנסות.

הטעמת המערכת באתר או באפליקציה

על מנת להשתמש באמצעים של סליקה באינטרנט אין צורך להיות מומחי מחשבים. לצורך העניין לא צריך להעסיק מתכנת או לבצע פעולות טכניות מסובכות. פעם, רק חברות גדולות בעלות יכולת טכנית או יכולת פיננסית וכיסים עמוקים יכלו להקים לעצמן מערכת לגבייה באשראי. כיום, חברות ייעודיות של סליקה מאפשרות לכל המעוניין לעבור תהליך הרשמה קצר ולהטמיע בקלות את מערכת הסליקה באתר. למעשה, לא רק עסקים אונליין יכולים להשתמש בפתרונות הללו. גם עסקים קטנים שנפגשים עם הלקוח בעסקאות פנים אל פנים יכולים להשתמש בסליקה אונליין. מכיוון שאפשר לבצע את הגבייה על ידי הזנת הפרטים הרצויים דרך אפליקציה ולקלוט את התשלום גם דרך הסלולר, לא רק עסקים גדולים יכולים. מעתה, כל חנות מקוונת, גדולה או קטנה, כל בעל מקצוע או ספק שירותים יכול לגבות מלקוחות תשלומים בכרטיסי אשראי ללא שום בעיה בכלל.

פשטות ונוחות למשתמש: איך זה עובד  

ביצוע סליקת אשראי לעסקים באינטרנט מבוצע בצורה פשוטה ונוחה למשתמש. הטמעת הסליקה מבוצעת כך שברגע הנכון לאחר ביצוע רכישה (נניח בחנות מקוונת) מועבר הלקוח לעמוד ביצוע התשלום. מערכת הסליקה המקוונת יודעת לקבל את פרטי הלקוח ולאמת את הפרטים לצורך התשלום. לאחר מכן הוראת החיוב נקלטת ומועברת בהמשך לחברת כרטיסי האשראי הרלוונטית של הלקוח. הסליקה והגבייה אפשריים בתשלום אחד או בכמה תשלומים כמקובל. הסליקה אפשרית עם כל או לפחות עם רוב כרטיסי האשראי שכולנו מכירים. אלה יכולים להיות כרטיסים מקומיים או כרטיסים בין לאומיים וכן כרטיסי חיוב מיידי. הנוחות נובעת מכך שבשום שלב אתם לא צריכים לטפל בסליקה בעצמכם. כל מערך הסליקה הוקם ומתופעל על ידי חברה חיצונית ייעודית.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

שילוב סליקה עם חשבונית

על מנת להפוך את התהליך כולו לעוד יותר מתאים ונוח לעסקים קטנים ובינוניים, מקובל לשלב את מערכת הסליקה עם מערכת אוטומטית של הפקת חשבונית מס אונליין. כלומר, בכל פעם שלקוח מסיים לבצע את התשלום, ברגע שההוראה נקלטה ואושרה על ידי חברת האשראי, המערכת מוציאה למייל של הלקוח את חשבונית המס. כלומר, אין צורך לבצע פעולה יזומה של בדיקה ביצוע התשלומים והפקת חשבונית ידנית. זה חוסך זמן, משאבים וטרטור עבור בעל העסק.

מי דואג לאבטחת המידע? חברת הסליקה

חברת הסליקה בעצם אחראית כספק שירות חיצוני, לתפעל ותחזק את כל ההיבטים הטכניים של הסליקה. בדיקת נתוני אשראי ואישורים מול חברות כרטיסי האשראי נעשים ללא צורך מהעסק שלכם לבצע פעולה כזאת או אחרת. במידה והעסקה לא אושרה, כמובן שפעולת הרכישה לא תושלם ולא תישלח חשבונית או קבלה. הלקוח יוכל לשלם בכרטיס אשראי אחר או לפנות לחברת כרטיסי האשראי או לבנק שלו לצורך אישור עסקה. ובנוסף, גם בנושא הרגולציה המחמיר, כל נושא אבטחת המידע, הכל נעשה על ידי חברת הסליקה שמספקת את השירות. הכל כחוק, פשוט, ידידותי, משתלם מאוד ונוח.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x