פרטי העסק

דף פרטי העסק להגדרת הפרטים במסמכים ואפשרויות נוספות

דף פרטי העסק מגדיר את מרבית האפשרויות הקיימות לעסק. כמו כן דרך דף זה מעלים את הלוגו של העסק שיהיה קבוע בכל המסמכים. מגיעים אליו תחת תפריט הגדרות -> פרטי העסק, כמו כן לנרשמים החדשים דף זה מהווה שלב 1 בשלבי ההרשמה.

כל השדות המסומנים בכוכבית הינן שדה חובה. חשוב מאוד לדייק בשדות הללו כיוון שפרטים אלה נכנסים לכל המסמכים במערכת כולל החשבוניות והקבלות.

שם העסק: מוגדר בהרשמה הראשונית

סלוגן: זהו אינו שדה חובה ויופיע תחת שם העסק בחשבונית בכתב יותר קטן.

מספר עוסק / ח.פ.: מוגדר בהרשמה הראשונית. באם נפלה טעות בשם העסק ניתן לפנות אלינו למרכז התמיכה ואנחנו נשנה את זה בשבילכם.

סוג העסק: יכול להיות עוסק מורשה, עוסק פטור, חברה בעם או עמותה. מוגדר בהרשמה הראשונית. באם נפלה טעות בשם העסק ניתן לפנות אלינו למרכז התמיכה ואנחנו נשנה את זה בשבילכם.

כתובת: שם הרחוב ומספר המבנה, תופיע בתוך כל המסמכים.

עיר: העיר או הישוב בו נמצא העסק, תופיע בתוך כל המסמכים.

מיקוד, עיר, טלפון, טלפון נוסף, פקס, אתר האינטרנט של החברה וכתובת אימייל אלו כולם שדות שאינן חובה אך ברגע שממלאים אותם יופיעו בתוך כל המסמכים.

הגדרות נוספות של העסק:

כלול מע"מ במחירי הפריטים במסמכים: בחר את האופציה הרצויה במידה והפריטים במסמכים שאתה מפיק כוללים מע"מ. במידה ולא, השאר ריק.

הפקת מסמכים באנגלית: מתן אפשרות להפיק מסמכים מאנגלית. מאחר שאסור כמובן להוציא שתי חשבוניות עבור אותה עסקה, אי אפשר להוציא חשבונית אחת בעברית ועוד חשבונית אחת באנגלית, ולכן מה שצריך לעשות הוא להנפיק חשבונית מס בעברית והעתק באנגלית שאותו שולחים ללקוח – יהיה כתוב Certified בהעתק.

שימוש במטבע חוץ: מתן אפשרות להפיק מסמכים בשערי מטבע שונים כגון דולר, אירו, ושערי מטבע נוספים, על פי השער היומי או שער שנבחר ידנית ע"י המשתמש.

אפשר הפקת חשבוניות ריטיינר: מתן אפשרות להפיק חשבונית בעלת סכום קבוע הנשלחת ללקוח בכל חודש מחדש.

ניהול מלאי: למנויי חבילת Maven ומעלה, ניתן להגדיר במידה ולעסק ישנו מלאי וברצונו להתחיל לנהל אותו דרך המערכת. ברגע שבוחרים את האפשרות נוספות אפשרויות נוספות לדף 'פריטים' לניהול המלאי

אחוז ניכוי מס במקור: נא להכניס במידה ויש אחוז ניכוי מס במקור קבוע והסכום ייכנס אוטומטית לקבלה או לחשבונית/קבלה.

לוגו: ניתן להעלות לוגו למערכת בפורמט מקובל לתמונה כגון: jpg, png ע"י גרירה של התמונה למשבצת המצויה מתחת לתמונת הלוגו, אשר כתוב בה: 'גרור לכאן קובץ לוגו או לחץ להעלאה'.

בנוסף:

ניתן לשנות את צבע הכותרות במסמך דרך הגדרות -> עיצוב מסמך בתפריט, עוד מידע מופיע ב:עיצוב מסמך

ניתן להעלות חותמת בתחתית המסמך דרך הגדרות -> חתימה אישית בתפריט, עוד מידע מופיע ב:חתימה אישית

יש צורך בעזרה?

נשמח לתת מענה לכל בעיה והתלבטות.
צוות התמיכה עושה הכל כדי לספק מענה מהיר.
אנחנו כאן.

טופס פניה לתמיכה
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zאזור פוטר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x