יצירה או עריכת לקוח ב-API

  • ניתן לפנות ל- API של Invoice Maven באמצעות בקשת JSON.
  • יש לפנות באמצעות POST .
  • החיבור צריך להתבצע באמצעות SSL (פורט 443).
  • לכל פניה יתווסף מפתח API שהוא בעצם מזהה חד ערכי לחשבון הלקוח במערכת.
  • לאחר הפניה ליצירת לקוח השרת יחזיר תשובה בפורמט JSON המציינת האם הפעולה הצליחה ואם לא את קוד ותיאור השגיאה.
  • את שמות השדות המועברים יש לכתוב ב- lowercase בלבד.
  • הקידוד של הפניה צריך להיות UTF-8.

בקשה להקמה או עריכה של לקוח – AddOrEditCustomer

יש לפנות לכתובת:

https://app.invoice-maven.co.il/api/customers/addOrEditCustomer

יש להעביר את הפרמטרים הבאים בפורמט JSON:

שדות כלליים:

שדה ברירת מחדל חובה תיאור
api_key   כן מפתח ייחודי המשוייך לעסק במערכת ויש להעביר אותו עם כל בקשה.
test   כן האם להקים לקוחות לבדיקה בלבד (יש להעביר 1 כדי לבצע בדיקות לפני הפקת מסמכים אמיתיים): 

0-     יצירת לקוח אמיתי

1-     הקמת לקוחות לבדיקה. במצב זה יוקם לקח ללא שמירה במערכת.

contact_email   כן אימייל של מפתח התוכנה ליצירת קשר במקרה של בעיה.
contact_phone   כן טלפון של מפתח התוכנה ליצירת קשר במקרה של בעיה.
customer_id   לא מספר מזהה יחודי לבקשה. במידה ויתקבלו 2 פניות עם אותו מזהה, בפניה השניה לא יוקם לקוח.
name   כן שם הלקוח
address   לא כתובת
city   לא עיר
zip_code   לא מיקוד
identification   לא ת.ז או ח.פ שיופיעו על גבי המסמך
email   לא כתובת אימייל
cell_phone   לא נייד
fax   לא פקס

יש צורך בעזרה?

נשמח לתת מענה לכל בעיה והתלבטות.
צוות התמיכה עושה הכל כדי לספק מענה מהיר.
אנחנו כאן.

טופס פניה לתמיכה
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x