כיצד עסקים קטנים בישראל יכולים להתייעל בשנת 2024?

כיצד עסקים קטנים בישראל יכולים להתייעל בשנת 2024?

יש לא מעט דברים שבעלי עסקים קטנים בישראל יכולים לעשות כדי להיות יותר פרודוקטיביים. זה יכול להיות ניהול של יומן, הצבת מטרות על פי מודל SMART, אימוץ כלים טכנולוגיים, שימוש במיקור חוץ, התמקדות במשימה אחת בכל פעם (מהקשה לקלה) וכו'.

אנחנו אמנם קצת משוחדים, אבל בעינינו תוכנה להנהלת חשבונות לעצמאיים יכולה רק לשדרג את העשייה שלכם. היא מאפשרת לכם להפיק את כל סוגי המסמכים העסקיים, מסנכרנת את הנתונים כך שיהיו זמינים לצפייה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט ומגבה את כל המידע על ענן.

בסופו של דבר, הפן האדמיניסטרטיבי בעסק הוא חלק אינטגרלי שלא בורח לשום מקום. תחשבו שבעבר בעלי עסקים היו צריכים לנהל את החלק הזה בצורה ידנית. כן, זה אומר להשתמש במלאי מתחדש של נייר, מדפסות, דיו, תיקיות, ספריות ועוד. מייבן חוסכת לכם את כל כאב הראש הזה!

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

סליקת אשראי חכמה

המהות של תוכנה להפקת קבלות וחשבוניות לא נגמרת עם שליחת המסמכים העסקיים. היא מכילה פיצ'רים נוספים שעוזרים לבעלי עסקים לצמוח כמו למשל מערכת לסליקת אשראי.

אז… מה הקשר בין סליקת אשראי ובין תהליך התייעלות? עצמאים רבים עדיין גובים כספים בהעברה בנקאית, אפליקציות תשלום ועוד. כל אלה דרכים לגיטימיות, אבל למען האמת יש כאן פוטנציאל אדיר שמתפספס.

ניתן דוגמה: נניח שהעסק שלכם מציע מוצר או שירות בשווי של 4,500 ש"ח, וממש ברגע זה אתם נמצאים עם לקוח פוטנציאלי על הקו. הוא שואל שאלות, מתעניין, ויש הרגשה ששיחת המכירה הזו הולכת להסתיים עם לחיצת יד. אבל איך ממשיכים מכאן?

מבקשים ממנו להעביר את מלוא הסכום בהעברה בנקאית או דרך הביט? אם זה מה שאתם עושים בדרך כלל, דעו שיש פה סיכון (שאתם בטח מכירים היטב). אותו לקוח פוטנציאלי ינתק את השיחה ומיד יעלו לו כל הספקות שלא חלק עמכם. הסיכויים שיתחרט ויוותר על הוצאה כספית כזו די גבוהים. לעומת זאת, אם יש לכם תוכנה להפקת חשבונית מס עם מערכת סליקת אשראי חכמה, תוכלו לגבות מהלקוח את התשלום על המקום.

הפקת מסמכים בקלות

מערכות ישנות של הנהלת חשבונות הצריכו רישיון מיוחד ותשלום של סכומים גבוהים. תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט לעומת זאת מציעה מספר מסלולי מינוי ועובדת על בסיס תשלום חודשי שנע בין 35 ל-119 ש"ח.

 אבל המחיר הוא לא ההבדל היחיד והעיקרי, אלא האופן שבו כל המסמכים העסקיים מופקים – בקלות וביעילות. התוכנה מאפשרת ליצור, לשלוח ולעקוב אחר המסמכים באופן פשוט.

את כל המסמכים – בין אם חשבונית עסקה או הצעת מחיר – ניתן לעצב על פי עקרונות המיתוג של העסק שלכם כך שיעבירו ללקוחות את מהות העסק. אופן הפקת המסמכים לא דורש מאמץ גדול מדי, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את פרטי הלקוח והעסקה וללחוץ על קליק. המסמך יישלח אוטומטית לתיבת המייל או הוואטסאפ של הלקוח.

למה לבחור דווקא במייבן?

המומחיות שלנו בכל מה שקשור לניהול חשבונות אינטרנטי ופיתוח כלים דיגיטליים לניהול משרד, נשענת על ידע נרחב שנשען על ניסיון בהקשבה למה שהלקוחות שלנו באמת צריכים. זה מה שאפשר לנו לפתח את המערכות שלנו בצורה הזו, וזה מה שמאפשר לנו לדייק אותן בכל יום.

החדשנות שנובעת מכל מוצר או מערכת שאנחנו מפתחים, מצביעה על התשוקה הגדולה שיש לנו לתחום שאנחנו פועלים בו. עוד מזמן הבנו שמי שלא נשאר מעודכן, לא נשאר רלוונטי. אנחנו דואגים להוביל בחזית לפני כולם.

הצמיחה של הלקוחות שלנו היא מה שמוביל את העשייה שלנו. היא למעשה המצפן שמראה לנו את הכיוון הנכון של הדרך, והיא גם המהות. בסופו של דבר, הערך של כל דבר קטן שאנחנו עושים נמדד על פי הצמיחה העסקית.

בעוד כמה ימים ייכנס לתוקף מודל חשבוניות ישראל, חוק שנועד להגן מפני חשבוניות פיקטיביות ודורש מעוסקים מורשים שמבצעים עסקאות בסך שעולה על 25 אלף שקלים לקבל מספר הקצאה ייחודי. גם אחרי השינוי הזה נמשיך ללוות את לקוחותינו כל הדרך אל ההצלחה.

ועכשיו, אנחנו שמחים להזמין אתכם לנסות את המערכת שלנו עם שלושים ימים ראשונים ללא עלות ואפס התחייבות.

אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!

חודש ראשון חינם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

לכל הכתבות בבלוג >>
אזור תוכן, for shortcut key, press ALT + zאזור פוטר, for shortcut key, press ALT + x