כלים המסייעים לעוסק מורשה
מקווים שעברתם את השלב של פתיחת עוסק מורשה בקלות ושהכל הלך חלק, ובטח גם מגיע לכם מזל טוב!
ועכשיו, אחרי כל הפרוצדורות והמסמכים, הגיע הזמן להיכנס לעשייה עסקית שוטפת- לשווק, למכור, ולגייס עוד לקוחות. אנחנו מנחשים שאתם רוצים להתרחב ולגדול, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
במאמר הזה ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיכולים לייעל את העבודה שלכם, לחסוך לכם זמן וכסף, ולעזור לכם למשוך עוד לקוחות פוטנציאליים.
אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!
חודש ראשון חינם
אז בואו ניגש לעניין.
כלים ותוכנות שיכולים לסייע לעוסקים מורשים
בעבר, בעלי עסקים היו צריכים להחזיק קלסרים שלמים מלאים בדפים. תחשבו על זה- כל פעולה שמצריכה מסמך דרשה בזבוז דפים. שום דבר לא היה אלקטרוני. חשבונות, תיקי לקוחות, הצעות מחיר- כולם הודפסו על דף.
כמות גדולה מהפסולת שעסק היה מייצר הייתה נייר. היום לעומת זאת המצב שונה, לשמחתנו. כל ניהול החשבונות מתבצע בצורה דיגיטלית, וככה- לא רק שאתם חוסכים בזמן ובכסף, אתם גם ידידותיים יותר לסביבה.
מערכת ייצוא חשבוניות דיגיטליות גורמת לרווח כפול- גם סביבתי וגם עסקי. על ידי שימוש בה, הראש שלכם יכול להתפנות לדברים החשובים באמת, ואנחנו אוהבים את זה!
תחשבו על זה, לא רק שבעלי עסקים בעבר ייצרו פסולת נייר גדולה, אלא בזבזו סכום נכבד בכל חודש על אספקה מחודשת, וכוח אדם שאחראי לארגון הדפים. ותמיד היה חשש שקפה יישפך עליהם והם יהרסו.
ושלא נדבר על האופציה שאם טעות הייתה נופלת באחד המסמכים, היה צריך לערוך, לתקן ולהדפיס מחדש.
כל ההתנהלות הייתה מסורבלת, וכדי להעביר מסמכים ללקוחות היה צריך להשתמש בדואר או בפקס, דמיינו את זה!
איזה מזל שהיום הפקת חשבוניות באינטרנט אפשרית!
ועכשיו אחרי ההקדמה הארוכה, אנחנו שמחים להציג בפניכם את מייבן- מערכת חשבוניות שמאפשרת לכם להתפנות לדבר הכי חשוב- צמיחת העסק שלכם!
בעזרת התוכנה תוכלו לשלוט בכל המסמכים שקשורים לעסק, ובמקרה הצורך להעביר אותם ללקוחות במייל או בוואטסאפ.
כל המידע אודות העסק יהיה מרוכז במקום אחד- דו"ח הכנסות הוצאות, ספקים, תיקי לקוחות, תזרימי מזומנים. הכל זמין בקליק אחד.
התוכנה מאושרת על ידי מס הכנסה, והמסמכים מלווים בחתימה דיגיטלית שאי אפשר לזייף.
והנה כל היתרונות שמגיעים עם מייבן:
ממשק קל לתפעול- גם ההורדה וההתקנה של התוכנה פשוטה, השימוש בה לא מצריך ניסיון קודם. חוויית המשתמש אינטואיטיבית.
עיצוב בהתאמה אישית- תוכלו לעצב את המסמכים לפי העדפתכם ומיתוג העסק, ולהוסיף להם את לוגו החברה.
סליקת אשראי- תוכלו להיות במעקב אחרי תשלומים של לקוחות, לשלוח להם חשבונית עסקה ולבצע סליקת אשראי.
שירות לקוחות- צוות שזמין לכל שאלה ובעיה, ונכון להפוך את חווית ניהול העסק שלכם לנעימה.
אפשרות קיזוז מע"מ כנגד הצגת חשבונית מתאימה
כמו שאתם יודעים, עוסק מורשה מחויב לדרוש מלקוחותיו מע"מ על סך 17 אחוזים, ולשלם למע"מ אחת לתקופה.
בהצגת חשבונית מתאימה (חשבונית מקורית שהוצאה על שם העסק), בעל העסק יוכל להתקזז על המע"מ. אז איך זה עובד?
מס תשומות הוא המע"מ שבעל עסק משלם על רכישת מוצרים או שירותים עבור העסק.
אם בעל העסק רכש מוצרים לטובת העסק על סך 1500 שקלים לא כולל מע"מ, הרי שילם 1,755 וקיבל חשבונית מס.
255 השקלים הנוספים ששילם נקראים מס תשומות.
כשבעל העסק מחליט למכור את אותם מוצרים בעבור רווח, נניח באלפיים ש"ח. עליו לגבות עליהם עוד 17 אחוזי מע"מ, ולכן יקבל 2,340 ש"ח עבור המוצרים ויפיק ללקוח חשבונית מס.
את ה-340 ש"ח הנוספים יצטרך להעביר למע"מ.
אלא שהרשויות מאפשרות לעוסק פטור להתקזז על מס התשומות, ולכן בדו"ח הבא שיגיש בעל העסק למע"מ יהיה רשאי להעביר רק את ההפרש. זאת אומרת, 85 שקלים.
מייבן כאן כדי לעזור לעסק שלכם לצמוח, ועכשיו החודש הראשון בחינם!
מקווים שעזרנו לכם, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו.