כיצד מערכת לסליקת אשראי משפרת את מערך הנהלת החשבונות?
בעלי עסק? מחפשים דרך נוחה להפיק קבלה או חשבונית מס? אתם בטח יודעים שהפקת מסמכים עסקיים דרך האינטרנט הפכה להיות דרך הפעולה העיקרית בשנים האחרונות. לא משנה באיזה תחום אתם פועלים או מה הגודל של העסק, גם אתם יכולים להצטרף למהפכה ולנהל את החשבונות שלכם אונליין. הדבר היחיד שתצטרכו זה מכשיר עם חיבור לאינטרנט – מחשב או סמארטפון.
אנחנו חיים בעולם טכנולוגי שכל הזמן צועד קדימה. השוק מלא בכלים חכמים שיכולים לעזור לעסקים לצמוח, כל מה שנותר לאותם עסקים לעשות זה לבחור נכון.
תוכנה להנהלת חשבונות לעצמאיים היא אחד הכלים החכמים שיאפשרו לכם להפיק בקליק, לשלוח מסמכים עסקיים ישירות למייל או לוואטסאפ של הלקוח. ובעיקר – להשתלט על הפן הפיננסי אחת ולתמיד.
אוהבים את הכתבה?
מוזמנים לנסות את המערכת שלנו!
חודש ראשון חינם
אז… מהי מערכת סליקת אשראי לעסקים קטנים ומה החשיבות של שימוש בתוכנה להפקת חשבוניות אונליין? כל התשובות מחכות לכם בהמשך המאמר.
סליקת אשראי לעסקים
לפני שאנחנו ניגשים לדבר על אפשרויות סליקת אשראי באינטרנט, חשוב להבין מה משמעות המילה "סליקה".
סליקה היא למעשה הדרך שבה בית עסק גובה תשלומים מלקוחותיו. יש בשוק לא מעט שיטות סליקה וביניהן צ'קים, כסף מזומן, העברה בנקאית ואפליקציות כמו פייבוקס וביט. העברת התשלום יכולה להתבצע לפני או אחרי שהמוצר או השירות סופקו.
עצמאים רבים עדיין לא משתמשים במערכת סליקת אשראי לעסקים, אלא בוחרים לקבל תשלומים בדרכים שהצגנו למעלה. אבל אם להיות כנים, אותם עסקים פשוט מפספסים פוטנציאל אדיר. בעינינו, כל עסק שמכבד את עצמו צריך גישה לסליקת אשראי אינטרנטית.
נניח שאתם מטפלים שמציעים ללקוחות פוטנציאליים חבילה של עשרה מפגשים בסכום של 3,500 ש"ח. ממש ברגע זה אתם נמצאים עם מתעניין על הקו בעיצומה של שיחת מכירה, ואתם מרגישים שאותו אדם מוכן להתקדם איתכם. מה תעשו מכאן?
אתם ללא ספק יכולים "ללחוץ יד" מרחוק ולבקש מהלקוח להעביר לכם את הסכום בהעברה בנקאית או דרך אחת האפליקציות. אבל אתם לוקחים סיכון שאותו לקוח ייקח את הזמן ויתחרט. האופציה השנייה שעומדת ברשותכם היא לבקש ממנו את פרטי האשראי, להזין אותם במערכת הסליקה ולגבות את התשלום על המקום.
חשבוניות דיגיטליות בשילוב סליקת אשראי
אז, כבר הבנתם מה זה אומר סליקת אשראי וכבר סיכמנו שבעזרת תוכנה להפקת חשבוניות תוכלו להפיק כל מסמך עסקי – חשבונית עסקה, קבלה, חשבונית מס וכו'. עכשיו הגיע הזמן לגלות איך הכל מתחבר.
אחרי שתגבו מהלקוחות שלכם תשלום, יגיע הזמן להפיק קבלה או חשבונית. זה כמובן תלוי אם אתם עוסקים פטורים או מורשים. ההפקה מתבצעת בצורה אוטומטית כי שתי המערכות עובדות בתיאום אחת עם השנייה. כמו כן, המידע יתעדכן במאזן ההכנסות ויגובה על ענן.
תוכנה כזאת ממש משנה את כל התמונה. תפעול העסק הופך לפשוט יותר ועל הדרך אתם זוכים לחסוך הרבה כסף. שימוש בתוכנה יאפשר לכם, בעלי העסקים, להתפנות לדברים החשובים באמת – שיווק, גיוס לקוחות ותפעול שוטף.
אם חוזרים כמה שנים אחורה, מגלים שיש לנו זכות גדולה. בעבר, עסקים היו צריכים לנהל את החשבונות בצורה ידנית ולהחזיק במלאי מתחדש של נייר ומוצרים נלווים. היום כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ קליק.
מה אתם אומרים, כבר הגיע הזמן להכיר?
אמרתם תוכנה להפקת קבלות וחשבוניות, אמרתם מייבן. ואנחנו פשוט באנו. סתם כי אנחנו אוהבים לעזור.
בכל מקום שהגענו אליו היה לנו חשוב לייעל תהליכים – לזהות את נקודות החולשה ולהפוך אותן לחוזקה. וזה בעצם מה שעשינו עם Invoice. יצרנו תוכנת הנהלת חשבונות שעוזרת לעסקים לצמוח ועל הדרך הופכת אותם לירוקים.
אתם לא צריכים ידע קודם או ניסיון, הממשק אינטואיטיבי וקל לתפעול. תוכלו לעצב את כל המסמכים בהתאם לעקרונות המיתוג של העסק שלכם ולהנות ממסמכים מאושרים על ידי הרשויות בעלי חתימה דיגיטלית מאובטחת שמונעת זיופים.
אנחנו מזמינים אתכם להנות מהתוכנה שלנו, ועכשיו עם חודש ראשון בחינם.